Kde se bere úspěch?

 

Kde vzít úspěch je otázka, kterou si nekladou ve svém podnikaní jen interiérový designeři. Odpověď je ale více než zřejmá – úspěch pramení z doporučení.

Dělat svou práci skvěle opravdu nestačí. Spokojený klient není zárukou úspěchu, dokud o Vás nezačne v dobrém mluvit a šířit to, čeho si na času s Vámi stráveném cení. Ceněné je zejména ušetření onoho času, že díky hodině strávené s bytovým architektem mohl klient odletět na dovolenou a nemusel se ničím více zabývat. Ceněné je také to, kolik peněz na realizaci ušetří klientovi designer důmyslným návrhem interiéru, nebo nakolik mu takový architekt zjednoduší údržbu.

Je třeba sdělovat klientům výhody Vaší spolupráce. Jakmile totiž zjistíte, v čem Vaše služby pozitivně ovlivňují životy Vašich klientů, je už jednoduché klienty k doporučení motivovat. Pokud se Vám s někým spolupracovalo lehce a s radostí, podělte se s ním o ten pocit, protože klient bude vědět, že jeho na další zakázku nikdy nenecháte čekat. Je dobré mít klienty, kteří se s Vámi cítí dobře, věří Vám a vyhledávají Vás pravidelně k jakýmkoliv změnám, které je v životě potkávají.

Nebojte se zjistit od svých klientů, komu v jejich okolí můžete být v danou chvíli nápomocní a pokud jde o konzultace, poskytujte je zdarma v rámci kvality Vašich služeb. Prezentujte se, věnujte čas i energii porozumění potřebám klienta a pak se dejte do práce. Po odevzdání své práce na klienta nezapomínejte a uvidíte, že on nezapomene na Vás.

Ostatně pokud jste interiérový designer, pamatujte na to, že kde se bere úspěch, by Vám mohli povědět právě Vaši klienti. Až přijde „čas květin“ od úspěšných, bude to ten moment, kdy vítězíte i Vy.

S láskou ke své práci,

Kateřina Vašíčková.

VITAE DESIGN